Calitate sau cantitate? Astazi despre vizibilitatea campaniilor de media online

octombrie 10, 2016 0 Comentarii Marketing digital

Acum ceva timp am scris un articol despre lipsa de calitate din piata de publicitate online din Romania care a starnit cateva controverse dar sper eu ca a si facut cativa oameni sa isi adreseze nistre intrebari.

Am revenit astazi cu un material dedicat vizibilitatii campaniilor de media online deoarece subiectul asta a devenit unul fierbinte la nivel global, generand coalitii si proiecte comune intre advertiseri, agentii, publisheri si asociatii profesionale.

Cred cu tarie ca este nevoie de o resetare a pietei de publicitate online din Romania si o directionare a ei spre calitate, altfel si ce a mai ramas din ea (putin, atat cat este) va disparea in curand…


Te-ai abonat cu succes la Daniel Secareanu
Excelent! Completează datele de checkout pentru a avea acces deplin la Daniel Secareanu
Bine ai revenit! Te-ai conectat cu succes.
Nu am putut să te conectăm la site. Încearcă mai târziu.
Succes! Contul tău este activat și ai acum acces la tot conținutul site-ului.
Eroare! Checkout-ul Stripe a eșuat.
Succes! Informațiile tale de plată sunt actualizate.
Eroare! Actualizarea informațiilor de plată a eșuat.